Re: Karta muzyczna

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 17:04:17 MET DST

"Blade" <nutrica7_at_astercity.net> wrote in message

> hmm, a jakiego producenta, i jak jest z dostepnoscia - chyba nienajlepiej?

 znajomy wpadl raz sie pochewalic ta yamaha 754 karta byla chyba
orginalna yamhy a kupiona w Niemczech, u nas widzialem chyba
na www.ws.pl tyle ze teraz nie ma i byla po jakies 130zl czyli chyba
troche malo pewnie z podniecenia zle patrzalem (tak sie na nia napalilem:-)
a to pewnie byla yamaha 744 :-). Szukalem teraz na stronie yamahy cos
na temat tej karty i nie znalazlem :-(. Jak w polsce nie znajdziesz
karty na 754 to poszukaj 744 tez super karta mam i jestem zadowolony
powinna byc duzo latwiej dostepna

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!