Pytanie o budowę Creative CD 5230e

Autor: Tomasz Dąbrowski (tomek.dabrowski_at_BEZSPAMUPROSZEargos.com.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 16:29:48 MET DST

Drodzy Panowie (i ew. Panie),

W ramach wymiany gwarancyjnej wymieniłem ostatnio napęd CD Creative x52 na
inny, noszący takie samo oznaczenia, ale fizycznie inny. Przypuszczam, że to
też Samsung, albo jeszcze gorzej. Moje zainteresowanie wzbudziła zwłaszcza
seria zworek umieszczonych z tyłu napędu, w dziwnym miejscu. Wygląda to tak:

Właśnie o te ostatnie cztery pary pinów mi chodzi. Siedzi (chyba- bo napęd
wkręciłem i nie pamiętam) na nich jedna zworka.

Ki diabeł? Wiem, że bywają takie w nagrywarkach, ale w CD?

Pozdrawiam, Tomek
P.S. A może pobawić się zworką?