Celeron BOX

Autor: Norbert Czulewicz (norbert.czulewicz_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 15:45:14 MET DST

Mam pytanie.
Chcę złożyć komputer z celeronem 633, ale nie mam zbytniego
doświadczenia w pracy z tym prockiem i nie wiem do ilu
stopni się nagrzewa i czy wiatraczek z wersji BOX wystarczy
do jego schłodzenia. A może dało by się go jeszcze podkręcić (na tym
wiatraku) bez obawy przed spaleniem. Chyba, żeby kupić wiatrak oddzielnie,
zależy mi na cichym i odpowiednim do tego procka.
Norbi.