Re: Warstwa antyodblaskowa

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 15:33:26 MET DST

> Chodzi mi o to czy da sie sprawdzic czy sie nie starla
> (np. przez czyszczenie ekranu jakims plynem). Czy jest w ogole mozliwe
> jej starcie przez zwykle czyszczenie ekranu?

Przez "zwykłe" nie, ale przez użycie np. druciaka do przypalonych garnków +
proszek do wanien bez problemów. Wtedy jak się spojrzy pod kątem, w
miejscach gdzie zadziałała opisana kombinacja daje się zauważyć, że
"współczynnik odbicia" jest zupełnie inny i obszary te łatwo zidentyfikować
organoleptycznie. Gorzej, jeśli warstwa starta jest dokładnie z całej
powierchni ekranie (łącznie z obszarami trudno dostępnymi, np.
narożnikami) - wtedy nie da się dostrzec różnicy.

pozdr.
CHOOCH