A ten temat jak Bumerang ;)

Autor: Piotr Nowak (piotrus_at_pocztal.com)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 14:47:50 MET DST

> Akurat stare Yamahy były dość padliwe -- np. seria 4416... Zresztą
> z Plextorem też bym nie próbował. Po prostu szkoda drogiej i porządnej
> nagrywarki, skoro można kupić np. CD-ROM TEACa dość pancerny i używać
> kompletu przez np. cztery lata.

No i ja tu musze swoje 3 grosze dorzucic. Mam Mitsumi (najtansza nagrywara
jaka znalazlem) juz od 2 lat.
Dziala jako CD-ROM, CD Player i nagrywam srednio 40 cd na miesiac (zarowno R
i RW)
Z poprzednia (chyba SONY 1x) tak samo. Kolega ma Yamahe - ta sama sytuacja
co u mnie. A szwagier meczy jakiegos TEACA - glownie divx-y i nagrywanie juz
od roku i nikt nie zwalil ani jednej plytki.

To tyle ;)

Piotr