Re: divix i AMD

Autor: NULL (janetta_at_if.uj.edu.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 13:04:13 MET DST

"Yablon" <yablon_at_wasko.pl> wrote in message
> [...]
Milenium

> Moze to wina NT, Nie to zebym mial cos przeciwko NT (2 lata pracowalem
> na nim i go milo wspominam), ale nie bardzo on nadawal sie do gier i
> multimediow. Czasami zachowywal sie dziwnie. Sprobuj moze na Win2000
> (ew. Win9x). Jak tu kol. KrzysioMisio zauwazyl UDMA pod NT... :}. Nie
> wiem tez jak sie DivX zachowuja pod NT, ale na takim sprzecie powinny
> chodzic ok.

Ja bym sie przyczepil do plyty , a nie do NT ..... takie cus jak divx NT
ciagna bez problemowo, to jest pikus nie wymagajacy od OS wiele .... ale raz
mialem w pracy plyte na mvp3 z AMDK6-2 333 i tam nawet mp3 ki przerywalo,
oglolna predkosc tego kompa byla zalosna i wlasnie takie przycinanie bylo
widoczne na wszystkim , na sieci, na IE .... ogolny syfex bez wzgledu na OS.
Nie udalo mi sie tego nigdy wyeliminowac .... shit do kosza i problem z
glowy