Re: TEAC 516EB - halasuje i wolno sie zbiera,...

Autor: kony (kony_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 11:48:59 MET DST

> Wyłącz UDMA w BIOSie dla TEACa, napęd będzie działał równie szybko w
> zwykłym DMA. Już parę razy takie coś trenowałem :)

Tzn. w biosie ustawic pio4, a windowsach 2k "use UDMA if possible"?

Problem w tym, ze jesli ustawie w w2k "use PIO only", niezaleznie od
ustawien biosu
to predkosc transferu spada; (wyniki z Nero Speed Drive).

Wogole to jak to jest pod w2k z trybem PIO 0,...,4 , DMA i UDMA.
Tam mozna tylko ustawic albo PIO albo UDMA i dowidzenia;-(

kony