Re: Monitor piszczy

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.no)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 02:32:38 MET DST

"Alti" <alti_at_garbomania.com.pl> wystukał(a):
> NEC fe 700+ w pozycji standby czasami wydaje z siebie dzwiek na bardzo
> wysokiej czestotliwosci. Co to moze oznaczac? Czy mam go zawiezc do
serwisu?

moj 750 tez taki dzwiek wydawal... oddalem do serwisu :)
jak nadal bedzie mnie wkurzal - oddam ponownie...

pozatym nie musisz go zawozic do serwisu, wystarczy ze
wyslesz go kurierem wraz z gwarancja i opisem problemu
do css (adres na gwarancji). zadzwon do nich, powiedza
Ci jaka firma masz wyslac :-)

--
Pozdruffka
.Peeter