Re: Monitor CTX - problem z jasnoscia..?

Autor: Adam Zandecki (adam.zandecki_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 01:33:41 MET DST

> To chyba ich powszechna przypadłość, że obraz jest za jasny
> nawet przy ustawieniu na minimum.
> Ja w kilku takich monitorach dolutowałem w szereg z potencjometrem
> regulacyjnym opornik 100 - 200 kOm i pomogło.

Witam. Problem polega na tym, ze pokretlo od jasnosci nie dziala wcale...???
Cos musialo walnac na plycie, a ja nie za bardzo wiem co ???
Tymczasem poradzilem sobie przez wstawienie rezystora na przewod biegnacy z
plyty glownej na plytke przy dzialku kineskopu (rezystor jakies 4Mohm) ale
obraz nie jest zbyt rewelacyjny ...???(w 1024*768 czcionki s troche
rozmazane...a moze te monitory tak maja???)
A tak wogule to bylbym wdzieczny jesli ktos mialby schemat tego ustrojstwa
(CTX1785S)
Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki.