Re: co sadzicie o takiej konfiguracji???

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 22:52:22 MET DST

Niejaki(a) barnow <barnow_at_viper.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> [na razie wirtualnym] sprzetem. Rozumiem, ze trzeba zrezygnowac z raida,

no nei wiem, ja bym nie rezygnowal, chyba, ze hpt ;) za to promise to az
sie prosi ;)

> 512
> mb ddr w jednej kosci,

ojoj, kto to powiedzial, zatluke ;) wlasnie sie IMO oplaca.

> dobre myszy i klawiatury ;-) i zadnego monitora
> sony... oki, no to zaczynam sie brac za szukanie tego wszystkiego!

no warto by bylo.

> BTW - czy jest sens zamowic caly zestaw w komputronik.pl, czy moze na gielde
> skoczyc [w Katowicach w dokp], czy jednak sklepy [chociaz to jest
> ostatecznosc!!!].

poszukaj gdzie bedziesz mial najtaniej i najlepiej... na gieldzie warto
kupic coolera - mala mozliwosc ze sie walnie, mozna tez kupic inny
sprzet, ktory nie pada latwo (ot chocby procesor, plyta, dzwiekowka), w
sklepach (dobrych, czyli takich, ktore za rok nie pojada do peru pasc
owce) warto dyski. jednak tez zaleznie od ceny. patrz sie by jak
najtaniej zlozyc. oraz najlepiej jesli nie znasz sie na skladaniu popros
kogos o pomoc :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|___________txt by: Tim - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|