Re: Ktora gielda najtansza ?

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 23:19:13 MET DST

> ceny z warszawskiej masz na www.wgk.waw.pl

Wiem, widzialem. Niezla strona. Szkodza, ze ceny w sklepiku tak odbiegaja
od gieldowych :(((

> pozostaje znalezc pozostale strony z cennikami i porownac ;-)

Jest strona z worclawia ale chyba nie jest dosc wiarygodna. Chlopaki
obieceli sie jednak porawic.

> a jak szykujesz sie na zakupy to nie sadze zeby oplacalo sie jezdzic do
> innego miasta zeby zaoszczedzic 20-30 zeta.

Tak, ale czasem bywam w innych miastach... I jestem ciekaw na czy sa duze
roznice. Zakupy pewnie i tak zrobie we Wroclawiu.
ABS