Re: miganie monita

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpoczta.fm)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 22:42:48 MET DST

Dnia Sun, 7 Oct 2001 16:41:35 +0200, Twardy napisał/a :

>Witam!
>
>Czesem jak pomecze moj monit to troszke mu miga obraz. I tu pytanie czy to
>moze byc wina starusienkiej juz karty graficznej czy tylko monit jest
>podejrzany. Dodam, ze to flatron 775ft i juz kiedys wrocil z naprawy
>gwarancyjnej bo mial problemy z odswiezaniem. Zal mi monita, bo 2 tygodnie
>na 14'' to jedna z gorszych tortur. Tak wiec szczerze bym sie ucieszyl gdyby
>to mogla byc karta. Siakies sugestie?

Sugestia na przyszłość (nie tylko do ciebie): podawać więcej
szczegółów ! Co, mamy zgadywać jaka karta, w jakiej rozdzielczosci
pracujesz, jakie odświeżanie ustawione itd ?

Bez tego ciężko coś doradzić. Spróbój ustawić niższą rozdzielczość,
dzięki temu będzie można ustawić wyższą czestotliwość odświeżania.
Miałem tak na karcie S3 Trio - w 800x600 75Hz a w 1024x768 już tylko
60 z przeplotem :( Jeśli to pomoże to karta jest kiepska. Jeśli
drganie jest we wszystkich rozdziałkach i częstotliwosciach
odświeżania to monitor sie sypie.

pozdro

--
KRiZBi