Re: nie dzial dzwiek na plycie

Autor: ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 20:49:12 MET DST

Użytkownik "Pawel Kacprowicz" <pawcio_at_pnet.pl> napisał w wiadomości
> Cze, kupilem plyte glowna Asus A7A266, zainstalowalem Windows ME, i nie ma
> dzwikeu (jest wbudowany na plycie), tzn. niema tego gosniczka na dole
ekranu
> na pasku, i teraz tak, w tej chwili, nie dziala strona www.asus.com bo
> chcialem sciagnac sterowniki, ale niewiem jakie (prosze o pomoc), tuitaj
> jest chipset AliMagik. Ktos mi jeszcze mowil ze trzeba przestawic jakies
> zworki na plycie i w biosie wlaczyc dzwiek (gdzie dokladniej w biosie? Jak
> sie nazywa ta opcja?). Prosze o pomoc!
> pawcio_at_pnet.pl

heeeeeeeh.......dobra. a czy zainstalowales sterowniki do zintegrowanego na
plycie dzwieku. na 100% masz te stery na cd dostarczonym z plyta (sterowniki
do plyty glownej) i nie potrzeba nic sciagac ze strony asusa. na cd-ku beda
stery do dzwieku podane na tacy wiec sie nie martw ze czegos tam nie
znajdziesz.

defaultowo masz wlaczony dzwiek na plycie (bios) wiec tutaj nic zmieniac nie
musisz. jakby cie korcilo to wchodzisz do biosu i po prostu sprawdzasz te
pare rozwijanych opcji a znajdziesz audio cos tam enabled :)

ein