Re: Seagate Barracuda IV 80Gb 7200obr - Szukam opini

Autor: tom (tokr21_at_polbox.com)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 17:48:45 MET DST

> Chce kupic ten dysk i mam kilka pytan:
> 1. Czy rzeczywiscie jest tak cichy jak o nim pisza
Tak, ale czasami cicho popiskuje. Osobiście mnie to denerwuje.

> 2. Jaka jest jego rzeczywista wydajnosc
Nie robiłem testów ale wydaje mi się, że jest wolniejszy od IBM-a (mam 45 to
te co sie sypią. Moja hula od 1,5 roku i nic jeszcze nie padła)

> 3. I jak jest z jego awaryjnoscia
..nie wiem ale wszystkie dyski mam w szufladach. Wyciągane są min. 2-4 razy
dziennie.

Dla pojemności warto kupić ale jak była by 80/IBM to wybrałbym IBM-a.

Pozdrawiam Tomek