Re: Jak rozebrac procesor.

Autor: Bartosz Iwanowski (informa_at_felix.com.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 16:45:30 MET DST

Użytkownik "Marcin Tworek" <marcintworek_at_post.pl> napisał w wiadomości

> Ja mam P III 450 ten w tej duzej obudowie.
> Radiator ma 4 nozki, ktore przechodza przez
> ta obudowe i z tylu zablokowane sa na takiej
> blaszce. Ta blaszke trzeba przesunac i radiator
> wychodzi.
> Pozdrawiam Marcin

Niestety mam nadal problem. Po zdjęciu wentylatora mam sandwicza
złożonego z radiatora, płytki drukowanej i czarnej plastikowej pokrywy.
Przez radiator przechodzą wprawdzie 4 nóżki połączone parami mostkiem
ale nie mogę odszukać tej blaszki. Wygląda na to że te nóżki przechodzą
na wylot przez wszystkie 3 części ale nie potrafię powiedzieć na czym
się trzymają. Może masz jakiś rysunek albo wiesz gdzie go znajdę?

--
                        Bartosz (Georg) Iwanowski
Gdy słysze te słowa www, to wiem, ze to glos Szatana