Re: Przerwania...

Autor: RyM_at_sZ
Data: Sun 07 Oct 2001 - 15:17:30 MET DST

> Z tego co mi wiadomo, kazdemu urzadzeniu moze byc przyporzadkowane
> tylko jedno przerwanie...

Zakladam, ze to Winda2000. A W2k ma taka smieszna opcje wspoldzielenia
przerwan ;)) Zasoby nie sa wywlaszczane i teoria jedno urzadzenie-jedno
przerwanie
wali w leb. To bardzo normalne zjawisko.

U mnie na 11 siedza USB,Grafika,Dwie sieciowki i dzwiek i zero problemow ;))

>Wiec dlaczego SiSoft Sandra pokazuje cos
> takiego?!? [dane te pokrywaja sie z informacjami z Menadzera
> urzadzen]:

Bo pewnie stamtad bierze te dane ;)

WBR Rymasz