Re: Zestaw do oceny

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 12:53:34 MET DST

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> ja mam jeden i co :)
> ale padla po tym jak za trojnikiem dalem odcinek 10m kabala antenowego ;)

U nas pol akademika dziala na Realtekach, pomimo ze sa to badziewiaste
karty,
sa jednak tanie. Zreszta sieciowka w tym zestawie nie jest taka wazna. To
nie ma
byc serwer, ani nic takiego co by wymagalo wytrzymalosci itp.

Mimo to dzieki za rade co do tej sieciowki, gdyby nie brak kasy to bylby
3COM

Qgar
qgar_at_interia.pl