Re: Monitor....pomocy!!!

Autor: Aegis (aegis_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 12:21:11 MET DST

". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> wrote in message

> Użytkownik "Aegis" <aegis_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> no to ja mam ten :)
> wiem ze ponoc BNC daje lepszy obraz ale nie widzialem tego w zyciu

> no lubia :) teraz kot wybiera kaloryfer zamiast monitora bo ta nowa iiyama
> jest okragla i nie miesci sie kot.
>
> Czy na tej rysie powstaja dyfrakcje swiatla ? ale nieciekawie... :(

Dyfrakcje to nie, w zasadzie to na ciebniejszem tle jej nie bardzo widac.
Ale czarny text na biolym tle,
niestety, i jest widoczna, po prostu mnie to wkurza...
A co do obrazu, zeby wykorzystac BNC trzeba miec
dobry monitor oraz karte grafiki z 'mocnym' ramdac'iem. Mialem Matrox'a
G400, teraz uzywam Elsy
GTS 2 nota bene ma lepszy obraz od Elsy z GF3/GF2 Ultra. Matrox moze byl
odrobine ostrzejszy ale
niestety fps przy grach...czasami trzeba zabic jakiegos kosmite. Nie mozna
walczyc z Photoshopem caly
dzien ;)
Aha, kabel BNC chyba najlepiej zrobic samemu, bo ceny w sklepach (chyba ze
200 zeta) to jakis zart,
zwlaszcza ze daja kiepskie przewody i wtyczki za przyslowiowe 'zloty
dwadziescia'.

Pzdr!
Adam