Re: pamieci cl3 a cl2

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 10:22:48 MET DST

In article <3BC00C2C.918E7462_at_magsoft.com.pl> Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> writes:
>From: Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl>
>Subject: Re: pamieci cl3 a cl2
>Date: Sun, 07 Oct 2001 10:02:52 +0200

>Powiedzmy tak: przepustowość pamięci CL2 przy 75 MHz dorównuje
>(prawie że) pamięciom CL3 pracującym przy 100 MHz.

Mozesz przyblizyc?
Kojarzy mi sie ze RAM jest zorganizowany w tablice z rzedami i kolumnami a
poniewaz jest to pamiec skladajaca sie z komorek dynamicznych musi byc
odswierzana stad sygnaly RAS (odswierzania rzedow) i CAS (odswierzania
kolumn). Oczywiscie jesli pamiec jest odswierzana rzadziej to dostep do niej
jest szybszy bo nie wypadaja tak czesto przerwy na cykle odswierzajace ...
dobrze mi sie kojarzy czy cos sie zmienilo z technologii pamieci w PC?

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com