Dwa kompy + kabelek+ Tiramisu - czy sie uda ?

Autor: tomas (monolohenares_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 01:57:38 MET DST

Witam
Zamierzam odzyskac dane z utraconej partycji programem
Tiramisu.Podobno polowa sukcesu to drugi dysk fizyczny
na ktory powinno sie skopiowac odzyskane dane.
Szkoda bo drugiego nie mam ale... ale dysponuje kompem
kumpla (czytaj caloscia) Fajnie gdyby udalo sie uzyc do tego
polaczenia bezposredniego, ale nie mam pojecia czy to w ogole mozliwe, tak
spytalem.... a noz komus sie cos takiego udalo.....

Pzdr.
tomas