Problem z ATI AllInWonder (driver)

Autor: marek (m99_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 00:48:30 MET DST

Kupilem uzywana karte ati 128 allinwonder 16MB AGP. Instaluje najnowsze
sterowniki (eczesniej dx8) i po restarcie wypisuje mi ze niewlasciwy
tryb wyswietlania lub niewlasciwy sprzet. Pokazuje mi okno z
rozdzielczosciami i moge wybrac do 1024x768 do 256 kolorow. Po restarcie
to samo bez wzgledu na wybrane ustawienia. usunalem karte z panelu, ale
po usunieciu drivera automatycznie go odnajduje i pozostale urzadzenie.
Moze ktos cos wie?
(system win98, celeron, plyta bx)

dzieki

marek