modem 14,4 i p100

Autor: teo (teo27_at_go2.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 23:17:12 MET DST

czesc

oto krotki opis mojej potyczki:
komp to p100, plyta mb-8500tvx, 32 ramu, grafika to mach 64 (4 mb, pci),
muza to vibra 16s (isa) i chce do tego dolaczyc modem packard bell
f-1114hv/r6 (isa) [z tylu recznie mu sie zmienia porty com1-4]

probowalem pod systemami win 95/98, odlaczalem karte muzyczna, probowalem w
kazdym slocie osobno, na poszczegolnych portach i tak na com1 przestala
dzialac myszka, na com2 przy probie wykrycia wieszal mi kompa, na com3-4 nie
znajdowal
wtedy pokazywalem mu na chama ze tu i tu ma - nic
na instalkach do obu systemow mam do wyboru sterowniki f-1114hv/r2 bodajze,
oraz f-114

wtedy pomyslalem ze moze modem jest padniety, wzialem go do zupelnie innego
kompa amd500 va-503+, win98, modem ustawilem na com3, co prawda system go
nie znalazl ale po recznym pokazaniu polaczyl sie raz dwa i chodzi
(wskazalem mu ze niby to jest ten f-114)

identycznie zrobilem w tym p100 ale nic

szukalem sterownikow do modemu i plyty glownej (mb-8500tvx) ale bezowocnie

przelaczylem tez w biosie na ustawienia domyslne
nic

przy jakichkolwiek modyfikacjach uruchamialem niby diagnostyke modemu (panel
sterowania -> modemy -> diagnostyka -> dodatkowe informacje
i wtedy przewaznie wyrzucal mi "modem nie odpowiada (...) jesli jest
wewnetrzny to sprawdz przerywania bla bla bla", ale tez czasami zdarzalo sie
ze wywalal mi okieneczko ze wsio okej

wiec tutaj moje pytanie
skad ta losowosc ?
jesli mowil mi ze okej, bralem powtornie i wtedy wywalal mi to co cytowalem
powyzej

w menadzeze urzadzen nie zglasza mi konfliktow

nie wiem czy resetowac bios zworkami, czy jak
no i powoli koncza/y mi sie pomysly/cierpliwosc

prosze o pomoc

TIA

ia, czyli lucjan acz rowniez teo27_at_go2.pl