dekodowanie CYFRY_Plus

Autor: bolo (bolczerw_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 21:51:50 MET DST

nie jestem pewien czy na dobra grupe, ale czy ktos moze wskazac gdzie moge
znalezc jakies inf nt dekodowania canl+ i HBO, lub calej cyfry?

od kiedy przenioslem prace do domu i mam duzo czasu ...no wlasnie w
programach ogolnodostepnych nie ma nic ciekawego ostatnio
pamietam ze jakis czas temu byla moda na dekodowanie przy pomocy kart
telewizyjnych z prockiem bt 87xx

czy ta mozliwosc nadal istnieje czy zastosowali jakis knyf?
gdzie znalezc soft
co wybrac avermedie podlaczona pod kablowke?
czy kupic talez za okno, co poza tym? czy potrzebuje tuner sat? jesli tak to
czy zewnetrzny tuner + avermedia? czy tez tuner (DVB sie to chyba nazywa) do
komputera wystarczy

znalem kiedys kolesia ktory mial karte piracka i 2000 (slownie dwa tysiace)
programow... moze tak jest bardziej oplacalne tylko jaki i za ile dekoder
musze do tego kupic
dzieki za pomoc

pozdrowka
bolo