Dial up - pytanie

Autor: Lukasz Gebala (bobik_at_hektor.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 20:30:46 MET DST

Witam.
Byc moze ten problem byl juz poruszany - ale jestem nowy na grupie.

Moze ktos wie w jaki sposob zrobic nowy wpis w dial-upie, przy czym nie
chodzi mi o to, ze otwieramy dial-upa, potem "Utworz nowe polaczenie" itd...

Chodzi mi o to, zeby to zaprogramowac (tzn. robie programik i chce zeby on
automatycznie robil wpis do dial-upa). Wiem, ze trzeba dopisac cos do plikow
user.dat lub system.dat w katalogu domowym windozy - tylko co? Moze ktos wie
w jaki sposob jest to kodowane?

Bede niezmiernie wdzieczny za odpowiedz

Pozdrawiam

Lukasz Gebala