Re: fastfame 8VTAV

Autor: Miklos de Horthy (dehorthy_at_go2.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 19:35:00 MET DST

w zasadzie to mam same problemy z ta plyta... zaraz po wgraniu GUI,
jeszcze flaga powiewa pod win98se nastepuje reset :( pamieci w biosie
ustawilem na sdram 8/10 ns, wylaczylem prefetch, block mode a
taktowanie pamieci na rowne host, czyli 100MHz. Stabilnosc niby sie
poprawila, ale czasem tez mi sie zawiesi, raczej przy tarcie. Pozatym
czesto mi nagle po starcie wchodzi w 16 kolorow i 640X480 - to
zazwyczaj po zwisie przy dlugiej eksploatacji, tak jakby sie Gforce 256
przegrzewal, bo po 5-10 min odpoczynku komp nagle wstaje i chodzi OK.
Co o tym myslicie ? Czy raczej pamieci sa winne czy gforce ? Dodam ze
na starej plycie przy magistrali 66MHz te pamieci i ten gforce hulal
bez zadnych problemow...