dzwiek z wbudowanego chipsetu w plyte glowna

Autor: Sebastian Bik (sbik_at_wsb-nlu.edu.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 19:01:46 MET DST

Posiadam plyte soltek sl-75kav/-x. W biosie jest opcja wlaczenia Sound
Blastera, ktora aktywowalem a do autoexeca wpisalem SET BLASTER=A220 I7 D1
T4. (parametry sie zgadzaja z tymi w BIOSie)
Uruchamiam komputer z dyskietki poniewaz na dysku mam Millenium a posciaglem
sobie troche starych gierek. No i nie mam dzwieku a bez muzyki szkoda troche
grac.
Prosze o sugestie.
Niektore z tych gierek mozna opalic pod Millenium wiec jezeli trzeba kompa
troche innaczej skonfigurowac to prosze o pomoc.
Pod windows mam dzwiek zainstalowany defaultowo tj. VIA AC'97 Audio
Controller (WDM).