Re: Wygodne krzesło komputerowe

Autor: Michał Szybisz (nie.twoj_at_interes.com)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 16:31:00 MET DST

> Sprawa jak najbardziej sprzętowa! ;-)
> Jakie krzesło polecalibyście do komputera?
> (producent, model, parę słów opisu)

Też miałem ten problem i przećwiczyłem kilka rodzajów krzeseł tzw.
"komputerowych", ale wszystkie miały albo za krótkie oparcie, albo za
krótkie siedzisko, albo i jedno i drugie, a przeważnie po krótkim czasie
były rozklekotane i skrzypiące. Niestety jedynym rozwiązaniem, jakie
spełniło wszystkie moje wymagania (spędzam dziennie ok. 10 godzin przed
komputerem) okazał się dopiero fotel typu "dyrektorski". Ma wszystkie
regulacje, o których piszesz, a dodatkowo funkcję "bujania" (jak fotel
bujany) z regulacją siły sprężyny (dostosowanie do wagi 'pasażera')

> Mile widziane propozycje w okolicy Katowic.

Nie znam marki tego fotela, ale polecam ci sklepy takie jak: salony mebli
FORTE, Office Depot i ogólnie duże salony meblowe. Ja kupiłem w Warszawie w
Office Depot z przeceny (ostatnia sztuka) za c. PLN 700. Normalnie tego typu
fotele (w zależności od wykończenia, tj. drewno, chrom, skóra świńska czy
cielęca) kosztują od 800 -1200 PLN.

A - weź raczej wykończony świńską skórą. Wygląda niewiele gorzej niż
cielęca, ale jest znacznie trwalszy. Cielak się szybko wyciera i robią się
łysawe, odbarwione plany.

Pozdrówka,

--
Michał.