Odp: Drukarka - LPT czy USB?

Autor: Kalina (zajaczek_at_pa.univ.gda.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 22:33:49 MET DST

Użytkownik Dafi <dafi_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9palh0$vlp$1_at_pingwin.acn.pl...

> Użytkownik "Kalina" <zajaczek_at_pa.univ.gda.pl> napisał w wiadomości

> (jak

> Moze w Biosie byl ustawiony zly typ portu,
> Sa tam jakies ECP EPP i jakies tam inne na ktorych sie nie znam :-)

Probowalam drukowac przy wszystkich opcjach i nic sie nie zmianialo. Teraz
mam USB i wszystko OK, tylko niestety - jak u niektorych innych
listowiczow - komputer sie wiesza podczas drukowania w Wordzie po zmianie
parametrow druku. Ale i to jest do obejscia "na piechote". ;-)

Pozdrawiam
Kalina