Re: Kontrole BSA i tego skutki

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_mat-bud.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 12:33:32 MET DST

Cześć,

>w takim razie czy istnieje jakis program ktory po zabootowaniu z dyskietki
>niszczylby zawartosc dysku twardego w sposob natychmiastowy. Czyli widze
>panow z BSA, wrzucam dyskietkie do stacji, restartuje a potem to sobie moga
>kontrolowac co chca bo tam nic nie ma.

Nawet nie zdążysz nic zrobić.
Z reguły kontrolujący idąć do wskazanej firmy wiedzą ile jest
stanowisk komputerowych a tym samym w jakich miejscach są rozlowane.
Widziałem w telewizji taką akcję...weszło 7 policjantów wraz z 5
facetami z BSA.

Każdy kontrolujący z policjantem do każdego komputera.

Włażą, pokazują nakaz, i nakazują natychmiast zaprzestać jakiej
kolwiek pracy z komputerem.

A jak jest..czy zdażysz czy nie nie wiadomo ..., ale tylko idiota w
firmie uzywa pirackiego softu.

--
===Tomy===
mailto:tomy_at_inetia.pl