Re: Jak podł?czyć nagrywarkę?

Autor: Anubis (amulet_at_interia.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 10:29:42 MET DST

Użytkownik "Andrzej Pinczuk" <andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> napisał w wiadomości

> Zadnego drastycznego spadku nie bedzie, jednak nie jest polecane
podpinanie
> cdromu na jednej tasmie z hdd.

> Cdrom i nagrywarka na jednej szelce, nagrywarka moze byc jako
> secondary master, chociaz i na slave nie powinno byc problemow.
>
> Andrzej
Mialem podobny problem, podlaczylem Nagrywarke jako slawe pod cdrom jako
master i byly problemy, bios wykrywal ale w windowsie dzialy sie cyrki,
podlaczylem nagrywarke pod dysk na 1 tasmie i to samo, windows 2000 przy
probie ladowania stawal w polowie pomoglo dopiero gdy podpiolem nagrywarke
osobno i cdrom pod dysk.