Re: Bios do RivyTNT

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 09:29:15 MET DST

In <mq6trt8q0k4hpilg2b6t28tsdcvtlu855i_at_4ax.com>, Andrzej Pinczuk wrote:

> A po co chcesz mieniac bios na karcie ??
moze ma taka potrzebe? ja na swojej tnt tez tak kiedys zrobilem, po komp
zamiast resetu wieszal sie na dobre. i okazalo sie, ze winna byla karta
grafiki. nie ma co zakladac, ze kazdy czlowiek jest idiota. chyba wie co
robi. a bios jak zwykle, na stronie producenta.

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming