Re: CREATIVE Webcam - nieznany ;(

Autor: RyM_at_sZ
Data: Fri 05 Oct 2001 - 23:55:18 MET DST

> Hmmm..
> Moge ci zapodac na priva, mam przeciez plytke (tylko ile to MB?)
> Choc nie wierze, ze nie maja nic na stronie www...
> Tak czy siak, daj znac.

Hi, aktaulnie zrzucam plyte od kumpla (jekis 3 godziny zostaly ;). Podobno
od tej
kamerki. Teoretycznie powinny dzialac stery od WebCam3 (tak widzialem w
readme
z tej plyty - stery byly i do tego i do tego ;), ale jak sciagnalem tes
stery
to zadne z nich nie pasuja do mojej kamery i Windows2000 pyta sie czy
wylaczyc
urzadzenie czy zainstalowac pozniej :( Ale przynajmniej najnowszy Control
nie wywala bledu a jedynie ze nie znalazl dla siebie zadnego urzadzenia ;(

Echh, mam nadzieje ze warto sie tak meczyc ;)

Moze kamera jest padnieta, ale jak sie ja wklada i wyjmuje to wszystko gra,
system od razu ja znajduje i chce instalowac stery.

Serdecznie dziekuje za pomoc
WBR Rymasz