wody? ciekly azot?

Autor: Ikar (ikar_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 23:20:49 MET DST

Mam juz tego dosyc.
Brat kupil sobie Athlona 1.3. Cooler ktory dostal w sklepie wystarczal na
schlodzenie go do 75 stopni na biegu jalowym, 85 w obciazeniu. Bylo kilka
prob doboru coolerow niemarkowych. Wszystko na nic (2-3 stopnie mniej). W
koncu sciagnalem mu Volcano 6CU+ i paste srebrna. Dzisiaj to zalozylem. Wyje
jak wsciekly, a temperatura spadla do 55 stopni na biegu jalowym (w
obciazeniu juz nie sprawdzalem bo mi rece opadly). Nie wiem co robie zle.
Wyczyscilem dokladnie powierzchnie z pozostalosci zwyklej bialej pasty z
poprzednich wentylatorow, wyczyscilem Volcano z tego czegos czarnego,
nalozylem cieniutko srebrnej pasty (tylko na metalowa powierzchnie
oslaniajaca jadro). Kochani powiedzcie co robie zle i jak tego wyjca
wyciszyc.

Pozdrawiam
Adam