Re: Monitor LCD - czy warto?

Autor: ES (ela_at_skorska.net)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 22:37:41 MET DST

> Dlaczego ? Osobiscie nie widzialem wiekszej roznicy na LCD
> pomiedzy 60 a np.85.

Roznicy wizualnej moze nie ma, za to jest znaczna przy konfiguracji.
Moj monitorek LCD ma max 60 Hz, a karta Geforce jako optymalna przyjmowala
wartosc wieksza i efekt byl taki, ze obrazu nie bylo w ogole. W koncu mi sie
udalo.
Moze kiedys dorobie sie lepszego monitora, ale te ceny .... Ale i tak jestem
b. zadowolona, bo, jak juz wczesniej wspomnialam, znacznie mniej meczy oczy.
Ela