Re: ECS P6VXAT i Celeron 1GHz.

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 22:16:47 MET DST

Użytkownik Roman Rumian <rumian_at_agh.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3BBD7D51.804720FE_at_agh.edu.pl...

> celeron 1Ghz kosztuje 373 zl, athlon 1GHz faktycznie 440.

Na pewno masz wliczony vat do ceny tego celerona ?
W ciągu tygodnia cena nowości spadłaby o 70zł ?

> Tak, tu tez racja, ale ja nie potrzebuje ekstremalnej mocy, raczej zalezy mi na bezproblemowosci pewnych programow
> zawodowych (CAD-y, narzedzia symulacji i projektowe) z ktorymi sygnalizowano mi problemy w przypadku >procesorow AMD.

Musiał Ci to opowiadać jakiś nieudacznik po doświadczenich z procesorami
K5/K6 i chipsetem Via ...

> Oczywiscie, do gier dobrze byloby miec ta moc, ale dla mnie nawet 200 MHz Pentium jakie mialem niedawno w pelni mi
> wystarczalo, ze sluchaniem MP3 i ogladaniem teleekspresu z Real Playera.
> Niemniej teraz potrzebuje korzystac z narzedzi do projektownia ukladow FPGA, a tu, kazda moc jest >niewystarczajaca ...

W Twoich zastosowaniach (cad, symulacja) Celerona1Ghz i Athlona1Ghz fsb266
dzieli _przepaść_ nawet przy pamięciach SDRAM.
Athlony są _idealne_ do cad'u, renderowania animacji itp.

A jak się tak boisz chipsetów VIA dla Durona/Athlona
to kup właśnie tego ECS'a na chipsecie SIS735 -zaręczam że w cadzie
wszystko będzie hulało jak należy.

K7S5A kupisz np. koło rynku głównego na ul. Św. Krzyża
firma "Bit" no i oczywiście na giełdzie - ul. Balicka.

PeJot