Re: Rozbebeszony czy ubrany?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 19:58:41 MET DST

Niejaki(a) Norbert <gromforum_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> Czy zwracacie uwage na walory estetyczne komputera?

heh. u mnie sa oba boki obudowy zdjete, ale i tak siedzi we wnece :)
boki zdjete dlatego, ze po bokach mam wentyle 2 - jeden wprowadza, a
drugi wyprowadza powietrze. patent bardzo dobry, w budzie okropnie
zimno, wkrotce sople beda ;)

walory estetyczne? obudowa ma byc w jednym kolorze i w pewnym sensie
elegancka. zadnych ciapek, czy frontu o ksztalcie i wygladzie nokii 3310
(a takie cudo widzialem, i fuj).

inna rzecz - wszystkie kabelki sa super poupinane :) nic nie merda w
niej itd.

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|