Re: Mocowanie twardziela

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 20:27:01 MET DST

On Thu, 04 Oct 2001 14:46:50 +0200, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

>U mnie na przykład dysk leży po prostu na kawałku gąbki (z papierową
>przekładką izolacyjną) -- temperatura nieco wyższa niż w stanie "wkręconym",

A u mnie tak dla odmiany dysk jest włożony w wytłoczki po jajkach :)
Też jest trochę cieplejszy, ale hałas... Zaraz, jaki hałas? A włożyłem
go tam po to, aby pozbyć się takiego denerwującego dźwięku o bardzo
wysokiej częstotliwości. Strasznie to drażniło, mimo że baaaardzo
cichutkie. A tak to teraz dysk da się usłyszeć tylko w nocy i jest to
całkiem przyjemny szum.

Fujitsu 40 GB, olej.

--
zuko / Shark von Cygnus