drivery do voodoo rush sky well 6MB

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 19:15:49 MET DST

followupto: poster;

witam:

posiadam karte jak w tytule /fcc-id:jbamx86251-4m/;
wszelkie poszukiwania prowadza do konkluzji: firma znikla albo
sie nie przyznaje do karty, w necie nie ma sterow; oryginalne
stery 3dfx nie dzialaja;

czy ma ktos moze namiar na ftp z imagem plyty z driverem do tej
karty albo wie jak ja zasterowac po windowsami /9x albo 2000/;

pozdrawiam;
TIA

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \