i815 vs. VIA133

Autor: MrK (a.k.a. ViperNet) (mrking_at_kki.net.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 20:06:21 MET DST

Witam

Zastanawiam sie ktora plyta bedzie lepsza pod cel800? na VIA czy i815? W
sumie komputer jest dla panienki, NIE do grania, wyłącznie internet i
jakies programy. Co byscie polecili z tych najtanszych? Bralem pod uwage
plyty ECS i Soltek na VIA ale strasza mnie jakimis problemami :-/ i mowią
zeby brac i815, ale nie jestem przekonany do tgo chipsetu. Doradzi ktos?
Moga byc jakies klopoty z tym procem i chipsetem VIA? Bo jakos w to nie
wierze.

--
Pozdrawiam
MrK