wirun na poland.com ?

Autor: Albert (guzal_at_go2.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 19:09:53 MET DST

Sorki za list na grupie sprzętowej ale zależy mi na odpowiedzi a myśle także
że pare osób to zainteresuje.

odebrałem poczte z konta na poland.com był w niej list bez tytyłu tylko z
załącznikiem (wiem że tam był wirus).
Czyy ktoś sprawdził dokałdnie co tam w środku było - ten sam list był na
wielu kontach.
Dodam że nie otworzyłem załącznika tylko najechałem na list i go
skasowałem - czy najechanie na list może skótkować rozprzestrzenieniem się
wirusa? W tym czasie nie miałem pracującego w tle skanera antywirusowego.

Pozdrawiam Albert