Re: zestaw do 5500 zl

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 16:47:42 MET DST

Niejaki(a) Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> ja jestem lekko przygluchy ale musze gdzies spac ;-)

to se wycisz. komoy posiadajace 5400rpm na siakis intelach sie wyciszaja
piknie. a na wolnych amd tez da sie, tylko trzeba wpierw wytestowac czy
sie nie przegrzeje ;)) np. moj celek 400 to na samym radiatorze jest, do
tego dochodza dwa wyciszone wiatraki 90x90 lozyskowane i jeden
zasilaczowy 80x80 w zasilaku.

slychac tylko te cholerne seagate'y :P

> i tu tak sobie mozemy gdybac do za przeproszeniem az usranej smierci ;-)

tak, ale IMO jesli sie kupuje cos tak wielkiego jak maszyna tb1.4, 2x
512mb ram, gf2gts pro, itp, itd, to wtedy pakowanie 5400rpm gdy
zastosowania jest chocby i samo granie i i-net - troche dziwne... czemu?
ot chocby te kilka sekund szybsze ladowanie czegostam. albo szybszy
defrag. ot tak, takie cos sie wtedy przydaje, i kolo jest hpi, ze ma
super szybkidysk. fakt gfaktem - nigdy nie pracowal na 5400rpm - ale
jest tego "pewny" ;)

jesli natomiast ktos wie co robi, luib chce zaoszczedzic - 5400rpm jest
najrozsadniejsze. np. do serwera nowy dysk to raczej bym kupil 7200rpm,
a nie 5400rpm. u mnie w serwie jest quantum bigfoot 2gb, to jest 4500rpm
i jak wysylam maila o 10 osb - jest troszeczke zamulony :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: "futszaK" <sq1eih_at_rubikon.net.pl> @ pl.misc.telefonia_|