Ludzie pomozcie !!!!!!

Autor: Swen (lukas33_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 18:32:46 MET DST

Hmm No wiec tak: uruchamiam kompa, widze juz tapete a tu nagle stop,
zwieszka, alt+ctrl+del i co widze ? Pony Chat (program do gadania w sieci
lokalnej) nie odpowiada. No to go zamykam. W panelu sterowania pod ikona
"System" w "Menedzerze urzadzen"
widze z kolei wykrzyknik przy pierwszym kontrolerze IDE a w zakladce
"Wydajnosc" ze moje wszystkie dyski pracuja w trybie zgodnosci z MS-DOS i
ogolnie zmniejszaja wydajnosc mojego komputera (da sie to odczuc). Cos jest
nie tak ze jakims sterownikiem. Co ciekawe takie problemy zdarzaja mi sie
co jakis czas np. przez pare dni komp chodzi ok a pozniej musze go
uruchamiac 5, 6 razy aby bylo ok a to doprowadza mnie do szalu !
Czy ktos moze mi pomoc ?
ps. Jesli dobrze kojarze to te problemy pojawily sie u mnie wraz z
wsadzeniem karty sieciowej ale nie jestem pewny w 100 %.
Z gory dzieki