Niestabilny modem

Autor: Piteq (Piteq_at_pro.onet.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 18:37:15 MET DST

Mój modem "Spiryt" łączył się b. niestabilnie tzn. wynegocjowana prędkość
wahała się od 48000 bps do 33600 bps, irytowało mnie to do tego stopnia, że
zmieniłem modem na Microcom Deskporte/L (na czipie lucenta) wymieniłem kable
łączące modem z gniazdkiem samo gniazdko (wywaliłem stare z kondensatorem) i
w rezultacie tych zabiegów mam modem łączący jeszcze bardziej niestabilnie
52000 - 28000. Czy coś jeszcze można zrobić poza rezygnacją z modemu na
rzecz Tam-Tama? Czy są jakieś komendy, które wymuszają próby negocjacji
powyżej określonej prędkości? Zaznaczam, że nie ma żadnej reguły: może
połączyć się na 28000 a za chwilę następne połączenie na 52000. Mieszkam w
Warszawie (centrala na Męcińskiej numer 612 5x xx) odległość od centrali ca
3-4 km.
Heeeeeeeeeeeeelp
Piotrek