Re: PC Co wybrać ?

Autor: dragon (the.dragon_at_interia.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 17:19:07 MET DST

"speed22" <speed22_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Niedługo zamierzam kupić nowy komputer. Planuję kupić sobie CELERONA 900
> MGh, jestem jednak dość słabo rozeznany dlatego szukam porady. Czy za
> podobną cenę płyty i procesora kupię coś bardziej wydajnego ? Czekam na
> wasze podpowiedzi - pozdrawiam grupę
powiem tak - bylem w TWC (towarzystwo walczących celeronów) a potem z
zazdroscia obserwowalem zwycieski pochod AMD na rynku low-end
i juz sie zacząłem wypisywać z TWC - właśnie sprzedałem mojego ukochanego
C566_at_950 i planowałem zakup Palomino 1333@????? gdy......
Intel wyjął asa z rękawa
ASA!!!!
w celu odparcia ataku AMD w postaci Durona 1.1 z jądrem Morgan, Intel nazwał
swoje niechciane już dziecko P3 Tualatin Celeronem i wyposażył w FSB 100
MHz - znane zreszta z P3 Cu
puscil wstępnie na 1.2 GHz
nie jest on może demonem szybkości bo nie powinien konkurować z P4 ale ....
na kazdej płycie chodzi bez podnoszenia napiecia na 1,5 GHz - HM.... tu już
osiągi są zbliżone do Athlonka 1.4
i ta cena...
chyba wroce do TWC albo wręcz założę TZC (Tow. Zwycieskich Celeronów)
jak kupię to dam znać
a.