Re: Przewozenie dyskow...........???

Autor: Wojciech Kulasa (fgf_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 15:57:38 MET DST

"plitkin" <plitkin_at_interia.pl> wrote:

> Ja bym owinaw w recznik i polozyl z tylu na podlodze w samochodzie - tam
> najmniej bedzie latal. A jezeli zabezpieczysz dodatkowo przed lataniem - to
> dowieziesz bezpiecznie.

Ja przez pol roku wozilem do pracy na rowerze 15 GB IBMa przysrubowanego
w kieszeni i przytroczonego do pasa (a jezdze szybko i niespokojnie ;)
Bylo to rok temu, a dysku uzywam do tej pory. Zadnych problemow... Nie,
zebym polecal ;)

Wydaje mi sie, ze w pierwszej kolejnosci nalezy zabezpieczyc dysk od
spadania na podloge (zwalczyc przyzwyczajenie rzucania w kat plecaka,
reklamowki, teczki :), w drugiej - od drgan (w srodkach transportu klasc
na miekkiej powierzchni.

Co ma wisiec nie utonie...

--
.. Wojciech Kulasa [Fingolfin] ............ fgf(at)alpha.net.pl, PGP+ ..
.. http://fingolfin.cjb.net .................. RPG famous last words: ..