Re: Temperatura na K7VTA3 i Athlonie 1GHz

Autor: Tran (tranzystor72_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 12:32:22 MET DST

Ja zamalowałem wszystkie w L1 ołówkiem - miękkim. Odblokował się mnożnik.
Ale musisz mieć odpowiednią płytę główną, która pozwala manipulować
mnożnikami i częst. szyny.
Napisz proszę co dalej z tym prockiem.
Mariusz

Sprobuje cos pokombinowac, ale na plycie to za duzo nie ustawie... pelna
automatyka, niestety. Mam zreszta pewne obawy: procek jest nowy (2 tygodnie)
i czasami moze byc zwalony; jezeli zaczne kombinowac, to ktos moze nie uznac
gwarancji. Sprobuje jakos pomierzyc napiecie rdzenia; wtedy zobacze co
dalej. W poniedzialek bede mial jakies nowe wiesci.

Tran