Re: Dydki twarde w notebookach i uszkodzenia...

Autor: [d2] (d2_at_2com.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 10:58:02 MET DST

> Mam notebooka i nosze go prawie codziennie przy sobie.
> czasem pod pacha czasem w plecaku...
> Czy w notebookach dyski sa jakos specjalnie montowane by im
przemieszczanie
> sie nie szkodzilo ?
> Czy moze tez trzeba sie jak z jajem obchodzic?

Rozkręć i zobacz jak jest zamontowany, a jeśli masz na gwarancji to jak się
uszkodzi dysk to Ci go powinni bez łaski wymienić.
W moim przenośnym, montaż jest na coś w stylu szufladki, metalowe szyny z
kawałkiem plastyku.
Jeśli Ci taki komp upadnie na ziemie to raczej marny jego los i nie tylko
dysku. Bardziej martwiłbym się o matrycę niż dysk. A jeśli chodzi o
odpornośc na wstrząsy to ja swój często wożę w bagażniku na kole zapasowym
po autostradzie A4, 100km po płytach betonowych z wielkimi dziurami i
nierównościami terenu i jakoś żyje. Oczywiście komp jest w odpowiedniej
torbie do przenoszenia, w której ma odpowiednie warstwy tłumiące wstrząsy i
"strefy zgniotu" :)) już nie raz dostał drzwiami i działa.

pozdrawiam [d2].