Re: PIII 1GHz (FCPGA) na ASUS P3B-F

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 10:24:24 MET DST

Użytkownik Paul "RashbaNor" Carpenter <rash_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9pg07r$ai6$1_at_news.tpi.pl...
> Czy ktos komu udalo sie odpalic PIII FCPGA na ASUSie P3B-F moglby mi
> powiedziec jakiej uzyl przejsciowki...
> Wyprobowalem juz kilka i poszla tylko jedna, niestety nie dziala ona
> zupelnie prawidlowo...
> Bylbym rowniez bardzo wdzieczny gdyby ktos wskazal mi miejsce w Warszawie
> gdzie moge dostac porzadne przejsciowki Slot1 > FCPGA - noname'y raczej mi
> nie pomoga...

Sam mam w Krakowie problem z przejściówkami..
Są tylko Jamicon (tylko 2 sklepy znalazłem) bez
zmiany napięcia -40zł -dla Celka
1.1Ghz-1.8V w sam raz ale ja muszę
posadzić kilka c900-1.7V na płycie z regulatorem
napięcia od 1.8V (Asus p2b-1.02).

Dołączam się do pytanie, zna ktoś w Krakowie
odpowiedni sklep ?

PeJot