Re: Monitor LCD - czy warto?

Autor: Vetch (vetch_at_magot.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 09:37:25 MET DST

Hej !

Użytkownik "ATek" <atek_at_poczta.wp.pl> napisał
> Witam
> To ja z podobnym problemem, ale pytanko bardziej pod kątem
> uniwersalności monitorów LCD. Czy bariera ich popularnosci jest tylko
> cena? Da sie to wykorzystac do ogladania filmow i gier 3D.

da, pod warunkiem, że czas odświeżania jest mniejszy niż 35ms.
W tym Philipsie 150S, ten czas jest koło 40ms, więc w Unreal'u
trochę smuży ;-)

> Jak jest z
> rozdzielczacia, slyszalem gdzies opinie ze pracuja tylko w jednej i
> finito - dla 15' to 1024-768, ale sam uwazam to za brednie.

ten P150S, ładnie skaluje obraz w niskich rozdziałkach, i na dodatek
tak ładnie rozmywa obraz - normalnie sprzętowy bilinear filtering ;-)
W przypadku tekstu, obraz jest świetny w każdej rozdziałce.

Pozdrowienia
Vetch
http://vetch.magot.pl/