Re: Nadejszla wiekopomna chwila jak powiedzial Pawlak.

Autor: januszek (januszek_at_antyspam.rubikon.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 08:05:33 MET DST

Norbert wrote:

> Otoz zmuszony jestem kupic drukarke laserowa bo liczba wydrukow w firmie
> mojego ojca wzrosla na tyle ze atramentowka stala sie za droga w
> uzytkowaniu.
> W zwiazku z tym pytanie..
> Co kupic za ile i dlaczego.

To zalezy do czego. I ile stron na miesiac. W firmie, gdzie pracuje,
zaszla koniecznosc drukowania etykiet z podana data waznosci i numerem
serii. To mniej wiecej 300-500 stron tygodniowo. Kyocera FS-1750
zwrocila sie w ciagu poltora roku - wczesniej zlecalismy wykonanie
etykiet na sicie. Zajrzyj na http://www.kyocera.pl/

januszek